Målsætning

Vores idé er som udgangspunkt, et vendespil med henblik på indlæring og forståelse af tegn til tale på en sjov og underholdende måde. Det er meningen at både bruger og pædagog får en oplevelse af læring under brug af spillet.

Deltagerne kan lære (at træne) tegnene, det højner samtidig kommunikationsniveauet og de sociale kompetencer.

fredag den 2. november 2012

Hiim og Hippes didaktiske relationsmodel

Hiim og Hippes didaktiske relationsmodel:
Målet med spillet er at lære tegn til tale
Indholdet Sjov og læring
Læringsprocsessen er akkomodativ læring igennem spil og leg i et socialt forum.
Vurdering/Evaluering …vent se… ;-) 
Læringsforudsætninger er indlevelse, engagement samt de brugerne har de fysiske kompetencer.
Rammefaktorer er selve designet af vores spil der foregår på en bakke med kant hvor der bruges brikker med forskellige farver.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar